Test for candidasvamp?
Fra : Helle

Dato : 14-10-05 10:26

Hej.

I udsendelsen på Tv2 om onsdagen "I tykt og tyndt" så vi at Anline blev
testet for om hun evt havde candidasvamp i maven. Hvordan og hvorhenne
bliver man testet for dette? så vidt jeg kunne forstå blev det gjort hos en
diætist. Jeg kunne godt tænke mig at blive testet for det.

Mvh Helle

Fra : Hansen

Dato : 14-10-05 13:27

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> wrote in message
> [...]
> bliver man testet for dette? så vidt jeg kunne forstå blev det gjort hos
> en diætist. Jeg kunne godt tænke mig at blive testet for det.

------

Ja det kunne være sjovt at blive testet for !

Mvh Hansen

Fra : Helle

Dato : 14-10-05 14:33

"Hansen" <teli@stofanetto.dk> skrev i en meddelelse

> "Helle" <mail@hellenielsen.dk> wrote in message

> ------
>
> Ja det kunne være sjovt at blive testet for !
>
> Mvh Hansen

Okay. Ja det synes jeg nu så ikke, men det ville være rart om det var en
sådan, som gjorde at jeg altid er dårlig, træt og har hovedpine - især efter
motion. Og at jeg er helt hysterisk efter sukker indimellem.

Mvh Helle