Traumel mod bumser
Fra : Jimmy

Dato : 13-10-05 07:45

Jeg fandt frem til en tråd på Jubii.dk's forum ang. bumser, og der var
en hel masse som skrev Traumel cremen var rigtig god. Selvom jeg er
skeptisk overfor helsekost og naturmedicin, har jeg købt og brugt den i
2 uger nu, og den har hjulpet mig rigtig meget.
Det er en ret mærkelig creme, og den er vidst ikke rigtig beregnet fra
producentens side til brug mod bumser, men den er bakteriedræbende og
helende, og jeg har ikke hørt om eller oplevet nogen bivirkninger.
Den skal ikke smøres i hele ansigtet, men på de områder man ofte har
problemerne hver morgen og aften gør jeg i hvert fald. Jeg er ikke
kureret, men hvis jeg endelig får en bums så er en lille bitte en, og
den er væk 1-2 dage efter hvis jeg smører cremen på den.
Cremen kan kun købes i helsebutikker 90 kroner for en tube der i hvert
fald holder i 3 måneder.
Det er et firma som hedder Heemel som laver den, så hvis folk vil prøve
så gå ind på deres hjemmeside og find den nærmeste forhandler.
Men der var folk på det forum hvor cremen ikke har hjulpet en disse, men
sådan noget med bumser er jo meget forskelligt, så det kan virke på en
person men ikke en anden.
Det har i hvert fald hjulpet mig meget, selvom jeg var rimelig skeptisk
i starten :)