Kvindelig Hormon
Fra : Jojoba

Dato : 12-10-05 11:20

Jeg søger en jeg kan købe Kvindelige Hormon piller af.
Det er ikke fordi jeg har skiftet køn.

Det er noget andet, jeg ikke vil komme ind på her.
Skriv hvis du vil sælge mig noget....

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-10-05 12:26

Den 12-10-05 12.19 skrev Jojoba følgende:
> Jeg søger en jeg kan købe Kvindelige Hormon piller af.

Mon ikke du kan købe dem på apoteket?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær ti-fingersystemet med det gratis program SES Type.

Fra : myggen

Dato : 12-10-05 15:48

"Jojoba" <hjvk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg søger en jeg kan købe Kvindelige Hormon piller af.
> Det er ikke fordi jeg har skiftet køn.
>
> Det er noget andet, jeg ikke vil komme ind på her.
> Skriv hvis du vil sælge mig noget....

kvindeligt hormon producerer kroppen selv...
Skal man have det kunstigt skal man snakke med sin læge om det, da p-piller
og andre former for kvindeligt hormon (p-stave, p-ringe og piller til
kvinder i overgangsalderen for at nævne et par) er receptpligtig.

Når noget er receptpligtig er det ulovligt at sælge, som privatperson, da
man ikke må give receptpligtig medicin til andre end den/dem den er
udskrevet til.

Så kontakt din læge...

Trine

Fra : myggen

Dato : 12-10-05 16:48

"myggen" <trine@pixiemachine.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Når noget er receptpligtig er det ulovligt at sælge, som privatperson, da
> man ikke må give receptpligtig medicin til andre end den/dem den er

vil lige tilføje noget til mit tidligere indlæg...

Hvis du har et problem af en eller anden art, burde det ikke være noget
problem at få det fra din læge, hvorfor det er nytteløst at skrive her.. og
så igen, fordi hormon præparater altid er receptpligtige og dermed ikke må
overdrages til andre end den de er udskrevet til. Hvis man tager andres
medicin, eller medicin der burde havde været udskrevet men som man har fået
på anden vis, kan man faktisk forvolde skade på sig selv.

Trine

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 12-10-05 17:47

"Jojoba" <hjvk@hotmail.com> skrev i en meddelelse