Vurdering af tandlæger
Fra : Kert Rats

Dato : 10-10-05 14:44

Hej NG

Kan I henvise mig til en site, hvor jeg kan læse om tandlægers duelighed -
måske en form for smiley-ordning for tandlæger?

Sagen er den, at jeg skal vælge ny tandlæge, men jeg er syv sind.

Jeg glæder mig meget til at høre fra jer.

Venligst

Kert Rats

Fra : GB

Dato : 10-10-05 15:56

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg glæder mig meget til at høre fra jer.

Det burde du jo vide, ikke?

http://www.medgadget.com/archives/2005/09/star_trek_medga.html

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : Tina

Dato : 11-10-05 19:16

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen

> Det burde du jo vide, ikke?

> http://www.medgadget.com/archives/2005/09/star_trek_medga.html

ØØH hvorfor burde han vide det spørger jeg måske lidt dumt??

Findes der sådan en side er jeg også meget interesseret i et link.

Tina

Fra : GB

Dato : 11-10-05 22:10

"Tina" <ukendt@ukendt.dk> skrev i meddelelsen news:434c0183$0$38672
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> ØØH hvorfor burde han vide det spørger jeg måske lidt dumt??

Prøv at stave navnet baglæns, Bøv.

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : Tina

Dato : 12-10-05 16:18

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

Nååårh LOOOOOL

Hmm star trek fans går vel også til tandlæge*G* Bøv selv*G*

Tina

Fra : Jan Pedersen

Dato : 11-10-05 21:18

Hermed en opfordring til tandlægernes patienter.....del jeres erfaringer med
os andre.....en af jer må ku skrue en hjemmeside sammen ?!

En tilsvarende side for brugerne af andre typer læger ville også være
rart....

Endelig burde en side der anmelder tandlæger indeholde priser....dem må de
jo ikke reklamere med.