hypnose og vægtproblemer?
Fra : myggen

Dato : 07-10-05 07:58

Hej NG

Jeg så ved et tilfælde en annonce på forsiden af Urban i onsdag, for en mand
i Århus der tilsyneladende kan løse en masse ting som depression, angst,
alkoholproblemer, manglende livsglæde, træthed af nikotintyggegummi eller
lykkepiller, rygning og vægtproblemer, med hypnose.

Så var det jeg tænkte hvad det helt præcist lige er han gør.. for jeg har
kun set hypnose brugt i tv-underholdning (og enkelte gane på
undervisnings-video da jeg havde psykologi), men jeg har en eller anden
forestilling om, at han fortæller patienten at man elsker at motionere og
hader usundt (noget i den stil). Jeg ved det lyder dumt - og det skal læses
med humoren skruet op på højeste niveau

Men nu til det seriøse!
Er der nogen der har prøvet at blive behandlet for noget (nok især
vægtproblemer da jeg aldrig tidligere har hørt om det i sammenhæng med
hypnose), ved hjælp af hypnose???

Det er egentligt bare sådan ren nysgerrighed..

Håber nogen har prøvet det og vil fortælle om det - evt. så mit billede af
hvordan det foregår kan forsvinde

Trine