Artikler til temafest!
Fra : undertegnede@gmail.c~

Dato : 03-10-05 16:26

Undskyld hvis indlæget er off-topic, men synes det er mest oplagt at
placere her.

Jeg skal være med til at arrangere en hospitals-tema-fest! og leder
derfor efter et sted hvor man kan købe/anskaffe engangssprøjter,
engangskitler og sengeleje-papir (kitler og papir gene i den
karateristiske grønne farve!)

Nogen der har forslag til hvor vi skaffer disse ting?? -Gerne i
københavns-området.

/morten

Fra : Nicolai Lang

Dato : 03-10-05 18:27

On 3 Oct 2005 08:25:50 -0700, undertegnede@gmail.com wrote:

>engangskitler og sengeleje-papir (kitler og papir gene i den
>karateristiske grønne farve!)
>
>Nogen der har forslag til hvor vi skaffer disse ting?? -Gerne i
>københavns-området.

F.eks. Kirudan i Brøndby - http://www.kirudan.dk/

Ellers se i DGS.dk under Sygeplejeartikler ...

Mvh
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-05 20:34

[...]

Du kan med garanti købe engangssprøjter på apoteket, også i mega-størrelse
hvis det gør det sjovere...

Mette