Halsbetændelse
Fra : Britta Larsen

Dato : 28-09-05 14:57

Hej med jer.

Jeg er så uheldig at have fået en pæn omgang halsbetændelse, og godt med
hævede mangler, og det gør meget ondt når jeg synker i det hele taget.
Er der nogle der har et par fif til at lindre lidt i halsen ?
Jeg får også pencelin men det tager jo sin tid :)

M.v.h.

Britta

Fra : GB

Dato : 29-09-05 04:31

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> skrev i meddelelsen news:14kq03-t01.ln1
@news.trab.dk:

> [...]
> Er der nogle der har et par fif til at lindre lidt i halsen ?
> Jeg får også pencelin men det tager jo sin tid :)

Du kan gurgle med varmt saltvand (1 tskf fint salt til 1 glas 35-40 gr.
varmt vand) - men husk at spytte ud - ikke drikke det!

Effektivt, ufarligt og gratis.

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-09-05 05:00

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogle der har et par fif til at lindre lidt i halsen ?
> Jeg får også pencelin men det tager jo sin tid :)

Gå ned til slikmutter, og køb nogle Kur-A-Kof bolcher.

M.V.H.....Benny..

Fra : Jørgen

Dato : 01-10-05 10:25

Mod kriller og anden irritation i halsen køber jeg
"Hexokain"-suttetabletter, 40 stk 40 kr. De er svagt bedøvende og giver
straks en dejlig ro i halsen. Det ville jeg prøve med.
Jørgen