P-ring, erfaringer?
Fra : Helle

Dato : 26-09-05 19:43

Hejsa.

Jeg har taget p-piller i 10 år nu og det generer mig at skulle huske denne
pille dagligt og det er derfor også smuttet nogle enkelte gange. Jeg har
netop været ved lægen og fået recept på p-ring i stedet for og var så lige
nysgerrig efter om nogen herinde bruger p-ring og hvad jeres mening og
erfaring er med dem?
Jeg synes jo de ser ret store ud og er godt nok spændt på om jeg kan mærke
den indeni mig.

Kh Helle

Fra : Cocoamum

Dato : 26-09-05 19:48

Helle skrev:
> [...]
> erfaring er med dem?
> Jeg synes jo de ser ret store ud og er godt nok spændt på om jeg kan mærke

Det må vel være ligesom at have pessar på. Det har jeg brugt meget - jeg
har aldrig kunnet mærke det. Det var på forskellige tidspunkter i mit
liv hhv. 7,5 og 8,5 cm i diameter.

Tine

Fra : Sabina H.

Dato : 26-09-05 20:23

Cocoamum wrote:

> Det må vel være ligesom at have pessar på. Det har jeg brugt meget -
> jeg har aldrig kunnet mærke det. Det var på forskellige tidspunkter i
> mit liv hhv. 7,5 og 8,5 cm i diameter.

det kan jeg så sige, nej, det er ikke ligesom pessar.... dels sidder ringen
på højkant midt i skeden, og dels er den væsentligt nemmere at "montere"....

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Cocoamum

Dato : 26-09-05 21:06

Sabina H. skrev:

> det kan jeg så sige, nej, det er ikke ligesom pessar.... dels sidder ringen
> på højkant midt i skeden, og dels er den væsentligt nemmere at "montere"....

Undskyld mit direkte spørgsmål: Er der så plads til årsagen til, at den
sidder der?

Tine

Fra : Sabina H.

Dato : 26-09-05 21:20

Cocoamum wrote:

> Undskyld mit direkte spørgsmål: Er der så plads til årsagen til, at
> den sidder der?

hehe ja... man kan sagtens dyrke sex med ringen i... ringen er en
hormonbærende plastring, som via hormonet virker præventivt...

at det ikke altid er skide behageligt at have samleje med ringen i, er så
hvad det er... den er nem at putte ig og hive ud efter behov... man kan godt
have den ude i flere timer af gangen, uden at det påvirker effekten....

da jeg i sin tid havde min ring, blev den altid hevet ud under sex, for
bagefter at blive sat på plads igen ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Mogens V.

Dato : 10-10-05 19:31

Helle wrote:

....om P-ring...

Begge parter kan jo også lære tantra og helt undgå at skulle bruge
beskyttelse. Kræver enten fast partner, eller at man -ved- man kan stole
på hinanden.

Mogens

Fra : Cocoamum

Dato : 10-10-05 19:33

Mogens V. skrev:
> [...]
>
> Begge parter kan jo også lære tantra og helt undgå at skulle bruge
> beskyttelse. Kræver enten fast partner, eller at man -ved- man kan stole

Fås det på recept?

Tine

Fra : Mogens V.

Dato : 10-10-05 20:58

Cocoamum wrote:

> Fås det på recept?

Øhh.. tantra er yogiske teknikker, man skal lære.
Hvis du sagde det for sjov, var det en rigtig god spøg ;)

--
Kind regards,
Mogens

Fra : Cocoamum

Dato : 10-10-05 21:42

Mogens V. skrev:

> Øhh.. tantra er yogiske teknikker, man skal lære.
> Hvis du sagde det for sjov, var det en rigtig god spøg ;)

Jeg havde slået ironien til Og skruet up for volumen.

Tine

p.s. Jeg tror nok ikke rigtigt på det.

Fra : Mogens V.

Dato : 10-10-05 23:27

Cocoamum wrote:
> [...]
<>>

> Jeg havde slået ironien til Og skruet up for volumen.

Regnede jeg ozze med, ville ikke være ubehagelig.
Fås i øvrigt heller ikke på dåse :D

> p.s. Jeg tror nok ikke rigtigt på det.

SÃ¥'n er det, noget for nogen, andet for andre.

Mogens

Fra : Cocoamum

Dato : 11-10-05 06:43

Mogens V. skrev:
> Cocoamum wrote:
> Fås i øvrigt heller ikke på dåse :D

Hø - hø. Var det en uartig vits?

Tine

Fra : Mogens V.

Dato : 11-10-05 20:34

Cocoamum wrote:

> Hø - hø. Var det en uartig vits?

Mjoe.. selvom det er et seriøst forum, er der vel plads til lidt sjov ;)

--
Kind regards,
Mogens

Fra : Cocoamum

Dato : 11-10-05 20:36

Mogens V. skrev:

> Mjoe.. selvom det er et seriøst forum, er der vel plads til lidt sjov ;)

Forhåbentlig!!

Tine, der brugte de gode gamle metoder, da hun ikke ville have (flere) børn.

Fra : myggen

Dato : 11-10-05 20:51

"Cocoamum" <ta@uu.dk> skrev i en meddelelse

> Tine, der brugte de gode gamle metoder, da hun ikke ville have (flere)
> børn.

afholdenhed?? *fnis*

Fra : Cocoamum

Dato : 12-10-05 06:55