gps garmin
Fra : Bente og ole

Dato : 25-10-05 17:18

Er der en som kan hjælpe mig med en Dansk manuel til Garmin 12?

Fra : HHH

Dato : 26-10-05 10:38

"Bente og ole" <cfs36099@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en som kan hjælpe mig med en Dansk manuel til Garmin 12?

Sådan en har jeg liggende (sammen med en defekt Garmin 12) Så send mig en
mail med adressen, så fikser jeg den med posten.

news@sletdette3xh-consult.dk

v.h.
HHH

Fra : Gert Jacobsen

Dato : 27-10-05 20:03

Hej
den defekte Garmin 12?
Hvad fejler den?
Jeg kunne tænke mig at se hvordan den ser ud indvendig?
Kan den fås købes?
Venlig hilsen
Gert

Fra : HHH

Dato : 28-10-05 01:41

Hej Gert

Den har været strømforsynet med for høj spænding (Garmin 12 XL) og er derfor
"brændt af"
Den kan erhverves for en flaske Gl. DK.
Send en mail med din adresse.

v.h.