Alternativ til Hurley 22
Fra : henrik@bianca27.dk

Dato : 24-10-05 18:02

Hej NG

Jeg står for at jeg måske skal sælge min Bianca 27, da jeg vil have
den udskiftet med en mindre sejlbåd. Har tidligere sejlet Hurley 22
som jeg er meget begejstret for, men jeg vil gerne have andre mulige
alternativer.

Hælder mest til langkølede både - men det er måske bare en dum
ide...!

Krav
Gerne langkølet
Søstærk
<40.000 kr.

Junker 22 vil jeg IKKE have

vh Henrik

Fra : Per Krabbe

Dato : 24-10-05 19:40

[...]

L23 - hvis det skal være lidt nyere design.

Usædvanlig - særdeles velsejlende.

pkc

Fra : Finn

Dato : 24-10-05 19:40

Hej,

http://nystrom.dk/etap22/index_da.html er der uddrag af en test fra
Bådnyt, hvor 6
både i 20 - 22 fods størrelsen er med. Der kan du se lidt om hvad der er i
segmentet.

--
Mvh. Finn

Fra : Torben Bach

Dato : 24-10-05 21:14

[...]

Prøv dk.udkik - Amigo 23 (langkølet)

Mvh
Torben

Fra : HHH

Dato : 24-10-05 22:54

[...]

Hej Henrik.

Det var ærgeligt at timingen ikke passede.Jeg solgte min Drabant 22 i
foråret 2005 og købte en Biancha 27.
Vi kunne sikkert have lavet en fornuftig handel, men hvorfor vil du egentlig
bytte "nedad"????

Go´ Vind´
HHH

Fra : Per Krabbe

Dato : 25-10-05 06:14

[...]

Prøv også via scanboat.com at søge efter brugt sejlbåd i den prisklasse -
det vil give dig et stort overblik over hvad der findes.

pkc

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-10-05 10:04

<henrik@bianca27.dk> skrev

[...]

Westerly Cirrus og så de Ungarske både, som er opkaldt efter søen. Jeg kan
ikke i skrivende stund huske navnet, men den er på 24 fod.

Begge både synes jeg er meget brugbare småbåde og navnlig cirrus er lækkert
indrettet.

Claus

Fra : Niels

Dato : 25-10-05 13:33

Jeg har en Hurley 20 du kan købe for 18.000 kr. Den skal bare lige
forårsklargøres, så er den så god som ny.
Niels

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-10-05 09:20

"Niels" <test@mail.dk> skrev

> Jeg har en Hurley 20 du kan købe for 18.000 kr. Den skal bare lige
> forårsklargøres, så er den så god som ny.
> Niels

Jeg skal ikke have båd, så ellers tak.

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-10-05 09:22

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev

> Westerly Cirrus og så de Ungarske både, som er opkaldt efter søen. Jeg kan
> ikke i skrivende stund huske navnet, men den er på 24 fod.

Men det kan jeg nu, Balaton 24

Dejlig båd...

Claus

Fra : goldberg@post3.tele.~

Dato : 25-10-05 13:47

Hej Henrik

Jeg har også haft en Hurley 22. Købte derefter en IF og fik derfor en
båd med de samme stabile kvaliteter,mere plads og bedre
sejlegenskaber.
Motoren kan placeres i en motorbrønd som på Hurleyen og det fungerede
fint.
Kan absolut anbefales, men du kan læse mere på deres hjemmeside..
I Sverige er der mange og til den rigtige pris.

MVH Steen

Fra : henrik@bianca27.dk

Dato : 25-10-05 15:14

Hej alle

Tak for svarene indtil videre, min største problem pt. er at få den
gamle skudt af. Grunden til bådskiftet er at vi har købt hus og
venter familieforøgelse, så den post i budgettet som hedder båd
skalæ beskæres

Etap 22 virker tiltalende, ligesom amigo 23 der har lidt de samme
linier som Biancaen

vh Henrik

Fra : HHH

Dato : 25-10-05 22:37

[...]

Hvad nu med dit udmærkede initiativ til en Bianca 27 Klub. Bliver den
overdraget til andre, eller "dør" ideen hermed?????????

v.h.
HHH

Fra : LejfM

Dato : 25-10-05 18:51

Hej Henrik..
Som Claus nævner Westerly Cirrus, er en god stabil båd, med
indenbordsmotor..
jeg har en til salg men den koster nu ca. 45.000

Har du sat din båd til salg på diverse køb/salgs sider som udkig.dk eller
boat4you.dk der begge er gratis ?
LejfM