Roger Wilco
Fra : LaPPe

Dato : 09-06-01 11:03

Jeg har hørt rygter, om at dette program ikke virker, når man bruger NE2.

Nogen som kan bekræfte dette?

www.rogerwilco.com

--
Mvh. Lars Sørensen
http://www.lappe.dk

Fra : CrapMan

Dato : 09-06-01 11:07

"LaPPe" <lars@lappe.dk> wrote in message
> Jeg har hørt rygter, om at dette program ikke virker, når man bruger NE2.
>
> Nogen som kan bekræfte dette?
>
> www.rogerwilco.com
Nu har jeg godt nok ikke TELEDK og NE2, men jeg har snakket med en i RW som
har NE2, og det virkede fint. Kræver bare at routeren er åben til den port
som RW bruger ( eller at du kører med Åben opsætning. )

CM

Fra : Xpc

Dato : 10-06-01 07:19

Hej Lars

Du skal åbne Avanceret konfiguration og vælge specielle applicationer.
Der laver du en ny setting til RW,
TCP port åbens 3782 til 3782
UDP porte åbens 3783-3785

Så kører RW som en drøm