cpu...?
Fra : Le Moi

Dato : 09-06-01 16:41

Jeg har lige købt en ny Athlon TB 1333 MHz. Jeg var inde i BIOS og se hvor
varm den var der stod den var 58 grader, er det ikke liige lovligt meget?
Den sider i et Codegen midttower. Køleren er en Cooler Athlon Titan ->
1500MHz. Er køleren for lille er er de nye Athlon så varme?

Le Moi

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 09-06-01 10:59

"Le Moi" <lemoi@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den sider i et Codegen midttower. Køleren er en Cooler Athlon Titan ->
> 1500MHz. Er køleren for lille er er de nye Athlon så varme?

Hvis ikke din maskine bomber i tide og utide, så er temperaturen ok

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Anders Lund

Dato : 09-06-01 14:55

"Le Moi" <lemoi@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> Den sider i et Codegen midttower. Køleren er en Cooler Athlon Titan ->
> 1500MHz. Er køleren for lille er er de nye Athlon så varme?

Hvis dun computer er stabil er temeraturen ok. Den kan holde til at blive op
til 90 grader, men den bliver ustabil lang tid inden det. Vil du have
temperaturen lidt ned kan du evt. sætte endnu en kabinet køler i(Koster ca.
80 kr.)

Hvis du vil holde øje mid din cpu temp. kan du hente programmet
MBM(MotherBord Munitor). Jeg tror den nyeste version hedder MBM5

Mvh
Anders Lund