Gratis Bondegårdsferie med dyrepasning - e~
Fra : Mona & Michael

Dato : 09-06-01 06:09

Hejsa.

Jeg bor på en nedlagt gård, hvor vi har
flere forskellige dyr, bl.a. kaniner, får,
katte og høns.

I år holder vi ferie herhjemme, men vi
er begyndt at tale om, hvad vi skal gøre
hvis vi om et år eller to ønsker at tage
et eller andet sted hen her i Danmark.

Og så var det jeg tænkte, om der her i
landet mon er familier som vil være
interesseret i en uge på landet, mod at
de skal passe vores dyr...?

Jeg ved godt at det ikke bliver aktuelt i år,
men jeg vil alligevel gerne høre om din mening.

Med venlig hilsen

Mona

Fra : Henning Andersen

Dato : 09-06-01 08:12

"Mona & Michael" <mismo@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og så var det jeg tænkte, om der her i
> landet mon er familier som vil være
> interesseret i en uge på landet, mod at
> de skal passe vores dyr...?

Jeg ville ikke kunne lukke et øje i hele min ferie, man skal godt nok stole
meget på de mennesker der skal feriere på gården.
Muligvis er jeg for mistroisk, men jeg har prøvet en lign. situation hvor
dyrene manglede både vand og mad da vi kom hjem , det er fandeme synd!

En anden ting, jeg ville heller ikke bryde mig om at folk "snusede" rundt i
alle hjørner i mit hus.

> Jeg ved godt at det ikke bliver aktuelt i år,
> men jeg vil alligevel gerne høre om din mening.

Ja det var min, nogen bedre?

--
Henning Andersen
Nr. Munksgaard

Fra : Mona & Michael

Dato : 09-06-01 13:30

Henning Andersen <rammemc@city.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fsi85$uve$1@news.cybercity.dk...

> [...]
fandeme synd!

> En anden ting, jeg ville heller ikke bryde mig om at folk

Hej Henning.

Ja, du har helt ret i at det er et alvorligt
ansvar vi overlader til nogen, som vi ikke
kender ret godt.

Og det er blandt andet på grund af dette,
at jeg spørger her i gruppen.

Måske er der nogen som har gode/dårlige
erfaringer eller som har ideer til hvad vi
kan gøre for at sikre vores dyrs velfærd?
(Udover at lade være!)

Vi kunne evt. alliere os med naboer på
besøg én gang eller to, bare for en sikker-
heds skyld eller hva'?

M.h.t. at fremmede folk snuser rundt, så kan
vi jo fjerne hemmelige ting/papirer. Det synes
jeg umiddelbart ikke er et stort problem.

Men jeg vil meget gerne høre flere meninger.

Med venlig hilsen

Mona

Fra : Henning Andersen

Dato : 09-06-01 21:46

> Hej Henning.
>
> Ja, du har helt ret i at det er et alvorligt
> ansvar vi overlader til nogen, som vi ikke
> kender ret godt.

Joe.

> Og det er blandt andet på grund af dette,
> at jeg spørger her i gruppen.

Fornuftigt gjort.

> Vi kunne evt. alliere os med naboer på
> besøg én gang eller to, bare for en sikker-
> heds skyld eller hva'?

Ja det ville jeg tivertilfald gøre .

> M.h.t. at fremmede folk snuser rundt, så kan
> vi jo fjerne hemmelige ting/papirer. Det synes
> jeg umiddelbart ikke er et stort problem.

Næe, men det er som vi siger på westjydsk, trals

--
Henning Andersen
Nr. Munksgaard

Fra : uac.dk

Dato : 09-06-01 11:36

> [...]

> de skal passe vores dyr...?
>
> Jeg ved godt at det ikke bliver aktuelt i år,
> men jeg vil alligevel gerne høre om din mening.

Altså hvis det kommer til at passe i vores planer kunne det have interesse
for mig, min mor og min storebror samt hans kæreste.

Gem min mail post@uac.dk og kontakt mig hvis/når det bliver aktuelt.

--
uac.dk
uac_dk@hotmail.com * www.uac.dk

Som nu har fået ADSL

Fra : Mona & Michael

Dato : 09-06-01 13:30

uac.dk <uac_dk@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fsu9g$cvf$1@sunsite.dk...
> [...]
have interesse
> for mig, min mor og min storebror samt hans kæreste.

Jeg kan desværre ikke love at gemme din
adresse så længe, men hvis det bliver aktuelt,
skal jeg nok skrive om det her igen.

Med venlig hilsen

Mona

Fra : uac.dk

Dato : 09-06-01 13:47

> Jeg kan desværre ikke love at gemme din
> adresse så længe, men hvis det bliver aktuelt,
> skal jeg nok skrive om det her igen.

Helt ok.....

Og bliver det aktuelt kan vi sikkert finde ud af at mødes først selvfølgelig
og se hinanden an.....