Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad ville i købe?
Fra : Kenneth K

Dato : 23-10-05 18:53

Jeg har ca. 2000 - 3000 kr. til rådighed.

Jeg er begyndt at kigge lidt efter et mindre kamera, da jeg har fuji finepix
s5000, men blot ønsker et kamera til at tage hverdags billeder.

Jeg ønsker at det bruger SD kort, men kan vel leve uden. Samtidig må det
gerne se smart ud (lille detalje).

Har kigget lidt på canon ixui og på sony cybershot.

Har i nogen forslag??

Kenneth Koustrup

Fra : Brizz

Dato : 23-10-05 19:39

Kenneth K wrote:
> Har i nogen forslag??

Ja Ixus 50 eller 55

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Kenneth K

Dato : 24-10-05 17:43

> Ja Ixus 50 eller 55
>
> Mvh Brian
> ---
Hvad er forskellen?

Fra : Brizz

Dato : 24-10-05 22:32

Kenneth K wrote:

> Hvad er forskellen?

2" eller 2,5" skærm. Har selv 55 og er glad for det som backup til mit
20D. Der er vist også et par hundrede i forskel i prisen så hvis du kan
leve med en 2" skærm så vælg 50 for der er INGEN forskel i indmaden.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk