"kattehviskeren"
Fra : Karina Nielsen

Dato : 30-10-05 02:52

Hej gruppe,

er der nogle af jer der kan anbefale bogen "kattehviskeren"?

vh
Karina

Fra : LB

Dato : 30-10-05 08:50

Hej. Ja,det kan jeg,læser den lige nu og det er første gang jeg er så
optaget af en kattebog. Synes jeg har haft kat i hele mit liv og efter hånd
ved en del,men jeg har fået mange ting på plads. Hele tiden tænker jeg :"
Nååå,det er DERFOR!" Eller :"Nå,ja det hør den eller den af min katter
også!"Ogsåmange tilng jeg har undret mig over har jeg kunnet læse om! Kan
kun sige ;LÆS DEN!! SElv har jeg indtil videre lånt den,men vil bestemdt
købe den:! Meld gerne tilbage.! Lena.

Fra : ninett

Dato : 30-10-05 09:46

"Karina Nielsen"skrev i en meddelelse
:er der nogle af jer der kan anbefale bogen "kattehviskeren"?

Det kan du lige tro. Jeg har boet sammen med katte i hele mit liv, og jeg
blev meget overrasket over hvor meget jeg instinktivt har lært, men så
sandelig også over, hvor lidt, jeg ved. Det er en bog for alle katteelskere.
Glæd dig!

Kærligst Ninett

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-10-05 10:36

"ninett" <ninett@nospam-greenshus.dk> wrote in message

> [...]
> blev meget overrasket over hvor meget jeg instinktivt har lært, men så
> sandelig også over, hvor lidt, jeg ved. Det er en bog for alle

Lækkert at høre, jeg overvejer den som 'stor' julegave til min mor.
Jeg tror hun (og hendes mislinger) vil kunne bruge den.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Karina Nielsen

Dato : 31-10-05 11:35

"ninett" <ninett@nospam-greenshus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> blev meget overrasket over hvor meget jeg instinktivt har lært, men så
> sandelig også over, hvor lidt, jeg ved. Det er en bog for alle

Uhhh, det vil jeg gøre - jeg har hørt meget om den, men ville lige høre
herinde først;) Må vist en tur i boghandleren;)

Karina

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 30-10-05 13:52

In article <43641906$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, Karina
Nielsen <dsl154563NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

> Hej gruppe,
>
> er der nogle af jer der kan anbefale bogen "kattehviskeren"?

Den har jeg ikke læst (endnu) - men jeg vil gerne slå et slag for bogen
Kattens adfærd af Lene Houe. Den er rigtig, rigtig god at få en masse
at vide fra

--
Knus fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 30-10-05 18:37

"Karina Nielsen" <dsl154563NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in

> Hej gruppe,
>
> er der nogle af jer der kan anbefale bogen "kattehviskeren"?
>
> vh
> Karina

Nu kan jeg jo se at den bliver rost i høje skyer. Hvem har skrevet den?
Jeg vil da se om den kan lånes på biblioteket.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 30-10-05 18:41

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> > Nu kan jeg jo se at den bliver rost i
høje skyer. Hvem har skrevet den?
> Jeg vil da se om den kan lånes på biblioteket.
>
> --
> Kate

Den kan lånes på biblioteket, men der er lang ventetid.
Jeg har været skrevet op siden juli måned og er nr. 18 i køen!!
Men det lyder jo til, at bogen er værd at vente på, så jeg glæder mig til at
læse den.

mvh Eva

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 30-10-05 19:05

> Karina Nielsen skrev:
> Hej gruppe,
>
> er der nogle af jer der kan anbefale bogen
>
> vh
> Karina

Jeg synes bestemt, det er en god bog. Jeg har da haft den ude af reolen
flere gange siden første gennemlæsning

Den er skrevet af Claire Bessant. Den indeholder afsnit om "Kattesprog",
"Problemer og Løsninger" og meget andet godt. Jeg synes dog, at den er
hurtigt læst, men det er nok fordi jeg blev lidt opslugt - elsker
kattebøger

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Karina Nielsen

Dato : 31-10-05 11:43

"Betina Rasmussen" <rasmussenKATTE@BAKKEc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "Problemer og Løsninger" og meget andet godt. Jeg synes dog, at den er
> hurtigt læst, men det er nok fordi jeg blev lidt opslugt - elsker

Jeg glæder mig allerede efter hvad der er blevet skrevet om bogen:)

Karina