urininkontinens
Fra : dorthe jensen

Dato : 28-10-05 20:21

hej gruppe

vi er ejere af en jack russel hanhund på knap et år som den sidste månedstid
er begyndt at tisse inde flere gange om dagen og om natten. ja her til aften
sad jeg med hunden på skødet og hyggede legede og kælede for den og
pludselig springer hunden ned og jeg er fyldt med tis og der er spor ud til
døren efter hunden. han har før lagt på en stol og rejst sig med samme
resultat.
Urinen er helt normal og har ingen unormal lugt, han tiser heller ikke op af
ting men midt på gulvet i en sø, så det virker ikke som om han markerer
territorie, så vi sender er råb om hjælp. gode råd er velkomne hvad kan det
være.
vi kontakter dyrlægen mandag og så må vi høre hvad han siger.

hilsen dorthe

Fra : fam. Ager

Dato : 29-10-05 08:59

"dorthe jensen" <dorthejensen30@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det
> være.
> vi kontakter dyrlægen mandag og så må vi høre hvad han siger.

det kunne godt lyde som urinvejsinfektion, eller andet der påvirker evnen
til at styre urinvejsfunktionen. hormonbalancen kan også være forstyrret,
som kan give urinvejsproblemer.
få det set efter hos dyrlægen.

mvh. marie