Klistermærke Hobby
Fra : Margit

Dato : 30-10-05 13:42

Vi har en Hobby fra 97, hvor klistermærkerne - det der foroven på siderne
med bølgerne - er krakeleret og skaller af. Det ser grimt ud. Er her nogen,
der kan fortælle mig hvordan jeg tager det helt af. Kan jeg købe nye og
sætte på og hvad koster de.

Venlig hilsen
Margit

Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-10-05 18:19

Margit wrote:
> [...]
> Er her nogen, der kan fortælle mig hvordan jeg tager det helt af. Kan
> jeg købe nye og sætte på og hvad koster de.

Da jeg skulle pille forhandlermærkerne af vores CV, brugte jeg en
varmeblæser til at opvarme tapen, hvorefter den kunne trækkes af relativt
ubesværet.

mvh
jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-10-05 21:03

> Da jeg skulle pille forhandlermærkerne af vores CV, brugte jeg en
> varmeblæser til at opvarme tapen, hvorefter den kunne trækkes af relativt
> ubesværet.

Pigerne bruger bare deres hårtørrer :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 31-10-05 15:50

"Margit" <sv@tesenet.dk> wrote in message
> [...]
> med bølgerne - er krakeleret og skaller af. Det ser grimt ud. Er her
> nogen, der kan fortælle mig hvordan jeg tager det helt af. Kan jeg købe

Hej Margit

Prøv at kigge her:
http://www.hobby-forum.dk/forum/viewtopic.php?t=65

--

Med venlig campinghilsen
Erik Nielsen – Odense.

Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 02-11-05 00:03

Hej Margit...

Jeg har samme problem med mine mærker på min Hobby....

Du kan godt få nogle nye, men de er dyre, som alt andet i campingverdenen.

Jeg mener at havde hørt at de store mærker på siden, koster omkring
700,-....
om det så er for et, eller begge to, ved jeg desværre ikke.

Mvh.

Martin Jørgensen - Nakskov