Gasovn
Fra : Webpoint

Dato : 27-10-05 18:08

Hej

Hvor går man hen og finder en billig, ny gasovn. Helst en model med blæser !

Kim
Odense

Fra : The Nameless Dude

Dato : 27-10-05 19:07

"Webpoint" <info@default.com> wrote in

> Hej
>
> Hvor går man hen og finder en billig, ny gasovn. Helst en model med
> blæser !
>
> Kim
> Odense

Hvilket som helst sted der spises rosenkål eller bagte bønner.
Man må bare leve med at de gasovne lugter en smule fælt.

--
The Nameless Dude

Fra : Webpoint

Dato : 27-10-05 20:55

Sjov kommentar, men ikke særlig hjælpfuld.

So Nameless Dude, lad mig hjælpe dig !

Skift nick til Useless Dude

Kim

Fra : Søren Nielsen

Dato : 27-10-05 20:52

"Webpoint" <info@default.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor går man hen og finder en billig, ny gasovn. Helst en model med blæser
> [...]

Er der OVERHOVEDET ingen bodega'er i Odense???

lol

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-05 21:09

Prøv Jemogfix el. haraldnyborg. De er som regl billig.
Overvej evt. en olieovn istedet for - Mindre kondens og mere behagelig
varme..

Kim

Fra : Webpoint

Dato : 27-10-05 21:16

Enig, syntes bare de er så dyre !

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-05 05:46

"Webpoint" <info@default.com> wrote in message
> Enig, syntes bare de er så dyre !
>
> Kim

Mener jeg så - Rådogdåd til at have en olieovn til 749.- godt den model
uden blæser og timer - Den med timer og blæser har jeg set til 1795 .-

kim

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 27-10-05 22:46

On Thu, 27 Oct 2005 19:07:43 +0200, "Webpoint" <info@default.com>
wrote:

>Hej
>
>Hvor går man hen og finder en billig, ny gasovn. Helst en model med blæser !

i et byggemarked - Silvan, Bauhaus, Harald Nyborg osv. kører tilbud
hele tiden. Hold øje med reklameaviserne (Silvan har en i denne uge
til 1.200 kr.)

Fra : Peter Martinsen

Dato : 28-10-05 00:50

Prøv at se her:

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-40,GGLG:da&q=gasovn&meta=cr%3DcountryDK

Mvh Peter

Fra : Webpoint

Dato : 28-10-05 08:22

Hej Peter

Havde jeg naturligvis også prøvet

Men nogle gange, så har fagfolkene i gruppen en viden om de mest utrolige
ting, som selv ikke google kan matche op på

Men tak for linket alligevel !

Kim