Hmm er der noget jeg skal være opmærksom~
Fra : zurfer

Dato : 08-06-01 22:05

Hey NG

Jeg tænker lidt på at købe et nyt bundkort og cpu, her er hvad jeg
havde tænkt mig, er der nogen der kan sige noget godt/dårligt om det?

Supermicro 370DE6
(http://www.supermicro.com/PRODUCT/MotherBoards/RCC_HE_SL/SUPER%20370DE6%20SPECIFICATIONS.htm)

og så 2x Pentium III EB 1000MHz.

Derudover har jeg i forvejen:

Adaptec 39160 SCSI kort (64 bit PCI)
2x IBM ultra160 18,2 GB hdds
Geforce 256, 32MB
Et 100 Mbit netkort
2 plextor SCSI cdromdreve

Skulle der være nogle problemer? Kan jeg godt bruge mine 32 bit PCI kort i
64 bit PCI porte

Jeg kan heller ikke helt finde en dansk forhandler på Supermicro 370DE6
bundkortet, nogen som kender en forhandler.

på forhånd tak = )

Fra : Steen Larsen

Dato : 08-06-01 23:38

> Jeg kan heller ikke helt finde en dansk forhandler på Supermicro 370DE6
> bundkortet, nogen som kender en forhandler.

Det er der åbenbart ikke. Men MAPCOM i Uppsala har det. Så du må en tur til
sverige .
/Steen

Fra : Rasmus Christofferse~

Dato : 10-06-01 13:43

"Zurfer" wrote:

> Jeg tænker lidt på at købe et nyt bundkort og cpu, her er hvad jeg
> havde tænkt mig, er der nogen der kan sige noget godt/dårligt om det?

<snip>

> Supermicro 370DE6

http://www.supermicro.com/PRODUCT/MotherBoards/RCC_HE_SL/SUPER%20370DE6%20SP
ECIFICATIONS.htm)

> og så 2x Pentium III EB 1000MHz.

Hvad med at købe et AMD baseret system i stedet, og så vælge en enkelt, men
hurtig, processor - AMD Athlon 1,2 GHz, 1,33 GHz eller lign (eller 1 GHz +
overclock...) ?

Med venlig hilsen

Rasmus Christoffersen

--
Posted from unisgateway.unis.no [158.39.46.190]

Fra : raven

Dato : 07-09-01 23:30

Du skal jo bare bruge ctbios !

Så skal jeg undlade at komme med flere skarpe bemærkninger, som
egentlig er relevante !

mvh

John