Katteseperation
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 08-06-01 21:31

Lille Mis (10 mdr.) og jeg skal snart flytte fra min lejlighed og min
veninde og hendes kat.

Jeg har desværre ikke noget sted at bo endnu og må derfor midlertidig bo hos
mine forældre inden jeg får en lejlighed i Århus.

Jeg er lidt nervøs for hvordan Lille Mis vil tage det da den både skal
igennem en masse flytteri samt adskilles fra Chang (den anden mis).

Jeg har læst at det kan give adfærdsproblemer når en indekat skal bo alene
men alle de lejligheder der er til at få fat i, i Århus er det desværre kun
tilladt at have en kat så det kan ikke lade sig gøre at Lille Mis kan få en
legekamerat.
Er der nogen der har en god ide til at lette det hele for Lille Mis??

Den kradser også meget selvom den har et kradsetræ (har bl.a. odelagt en hel
væg i min nuværende lejlighed), så hvis der er nogen der har gode forslag
til hvordan jeg undgår det når vi flytter ville jeg blive glad.

Mvh

Camilla og Lille Mis

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 09-06-01 21:08

Peter Elmkvist Snabe skrev i meddelelsen <9frcp5$2hv$1@news.inet.tele.dk>...

> [...]
>tilladt at have en kat så det kan ikke lade sig gøre at Lille Mis kan få en

Hej Camilla!

Hvis du ikke selv har tænkt på det, så vil jeg i hvert fald foreslå dig at
søge dispensation hos boligselskabet, du engang flytter ind i, om du ikke må
have to katte, så Lille Mis (eller hvad navnet nu bliver kan få en
legekammerat. Da vi flyttede hertil, troede vi også først, at vi kun måtte
have en kat, men det viste sig, at foreningen ikke gik så højt op i, om der
var en eller to.
Held og lykke med flytningen!

Mvh. Birgitte

Fra : Tina

Dato : 14-06-01 08:36

Har du overvejet at lade lille mis bo hos din veninde til du finder noget
permanent, så den er fri for at blive flyttet mere end højs nødvendigt.?

Tina