Fyn Rundt Classic
Fra : Mads Vanggaard

Dato : 08-06-01 21:07

Hej
Er der et sted på nettet, hvor man kan se tider på de forskellige
meldepunkter på Fyn Rundt Classic ? Der er desværre ikke noget på
www.fynrundt.dk

- Mads

--
http://www.stofanet-sailing.dk

Fra : Tage Danielsen

Dato : 09-06-01 07:42

> Er der et sted på nettet, hvor man kan se tider på de forskellige
> meldepunkter på Fyn Rundt Classic ? Der er desværre ikke noget på
> www.fynrundt.dk

Jo hvis du klikker på Deltagerliste kan du se hvornår de enkelte både har
passeret de 2 meldepunkter - Gl. Lillebæltsbro og Svendborg.

Hilsen Tage

Fra : Mads Vanggaard

Dato : 09-06-01 08:01

Ja jeg kan se at det er blevet opdateret nu.
- Mads

Fra : fiduusen.dk

Dato : 11-06-01 14:24

Hej Mads

Nej den ser ikke for godt ud med registrering af meldepunkter i år !

men på http://www.fynrundt.dk/deltager/deltager02.htm er der da de fleste
!!!

Hilsen
http://www.fiduusen.dk