Guldbryllup ideer
Fra : Kurt Olesen

Dato : 08-06-01 21:06

Mine gamle forældre har snart Guldbryllup.
Er der ikke nogle som har nogle ideer hvad man kan lave for dem?
Og er der ligesom noget der hører sig til?
De holder en lille fest et fremmed sted (udlandet) for nærmeste familie -
ca. 11 personer ialt.

Håber nogen kan hjælpe da jeg er helt på bar bund.

Fra : uac.dk

Dato : 09-06-01 11:31

"Kurt Olesen" <kurts@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ca. 11 personer ialt.
>
> Håber nogen kan hjælpe da jeg er helt på bar bund.

Få fat i en masse gamle billeder fra deres liv sammen, som viser noget af
det de har oplevet sammen - gerne lysbilleder.

Få alle disse billeder lagt på video med en god baggrundsmusik samt evt.
kommentar fra andre personer i deres tid sammen...

Det er et stort arbejde, men de bliver glade for sådan en video.

--
uac.dk
uac_dk@hotmail.com * www.uac.dk

Som nu har fået ADSL

Fra : Hanne Thun Stokholm

Dato : 12-06-01 12:13

Hej Kurt.
Da mine bedsteforældre holdte Guldbryllup havde vi børnebørn lavet en bog
til dem med billeder og en kort fortælling om deres liv sammen. Vi havde
meget sjov med at snakke med familiemedlemmer og finde billeder og skrive
deres livsfortælling ydermere kom vi selv til at lære dem bedre at kende på
denne måde. På selve aftenen havde vi et poloide kamera og tog billeder som
vi satte ind i bogen så var den helt up to date. Jeg håber det har givet dig
en ide. Med venlig hilsen Hanne

Fra : Henning Horst

Dato : 05-10-01 14:07

Hej hej for 14dage siden holdt en af mine venner 50 fødselsdag i
www.jesperhus.dk i 3 luxsus hytter fredag - mandag, ca. 20 personer ,
alder 6-80 år . Det var nemt sjovt og billigt , og husk at tage musik med.
hilsen henning19
Kurt Olesen <kurts@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b213068$0$192$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...