suse 10.0 og opensuse 10.0
Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 10-10-05 23:32

Hej NG!

Det vil måske interessere nogen af jer at der er kommet et nyt spejl på
klid.dk med OpenSuse - som er de pakker i Suse, som er Open Source.

det ligger på

ftp://klid.dk/opensuse

Forøvrigt er Suse 10.0 nu også tilgængelig på

ftp://klid.dk/suse/i386/10.0/

Hilsen
keld

Fra : Ivar Madsen

Dato : 15-10-05 23:49

Keld Jørn Simonsen wrote:

> [...]
>
> det ligger på
>
> ftp://klid.dk/opensuse
>
> Forøvrigt er Suse 10.0 nu også tilgængelig på

Jeg forsøger at tilføje det som kilde,

Protokol: FTP

Servernavn: klid.dk

Katalog på server: opensuse/os100/inst-source/suse/x86_64

og den svare

Ikke i stand til at oprette installationskilde
fra URL 'ftp://klid.dk/opensuse/os100/inst-source/suse/x86_64

Fra : Jacob Tranholm

Dato : 16-10-05 09:12

Ivar Madsen skrev:

> [...]
>
> og den svare
>
> Ikke i stand til at oprette installationskilde
> fra URL 'ftp://klid.dk/opensuse/os100/inst-source/suse/x86_64

Det er længe siden, at jeg har brugt SuSE, men så vidt jeg erindrer skal
du tilføje noget i stil med:

--
Mvh. Jacob Tranholm
http://jtranholm.dk/