vsftp server problem online fedora install~
Fra : Lars B. Nielsen

Dato : 09-10-05 19:35

hej

jeg har en ftp boot server med fedora linux. Jeg har følgende spørgsmål

jeg har 3 iso filer som er en instalation af fedora. når jeg med mit boot
client skal angive en sti bliver det stien til den første iso fil. min
installation kører lidt, men så stopper den (den ønsker en sti til iso2).
jeg fjerner så manuelt min mount til iso1 og laver en ny sti til iso2.

Kan jeg ikke angive en sti til boot ftp clienten hvor den selv kan læse alle
3 iso filer automatisk.

jeg bruger mount -o loop -t iso9660 /mnt til min iso1 fil /mnt/loop1
mount -o loop -t iso9660 /mnt til min iso2 fil
/mnt/loop2
mount -o loop -t iso9660 /mnt til min iso3 fil
/mnt/loop3

hvad gør jeg fejl. Jeg bruger lige en livline "mere"

Med Venlig Hilsen

Lars B. Nielsen

Fra : Kasper Dupont

Dato : 10-10-05 12:43

"Lars B. Nielsen" wrote:

> [...]
> mount -o loop -t iso9660 /mnt til min iso3 fil
> /mnt/loop3
>
> hvad gør jeg fejl. Jeg bruger lige en livline "mere"

Jeg tror du har tænkt dig at mounte de tre images på hvert
sit directory og dernæst lave et samlet træ med symlinks til
alle filerne.

--
Kasper Dupont
Note to self: Don't try to allocate

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 10-10-05 12:56

Kasper Dupont wrote:
> Jeg tror du har tænkt dig at mounte de tre images på hvert
> sit directory og dernæst lave et samlet træ med symlinks til
> alle filerne.

Eller hente DVD iso'et og loopmounte dette.

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08

Fra : Lars B. Nielsen

Dato : 10-10-05 15:05

ja men hvordan gør jeg dette........

Fra : Kasper Dupont