Courier IMAP spørgsmål i denne gruppe ?
Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 30-09-05 13:20

Jeg har haft nogle indlæg vedr. Courier IMAP i denne gruppe, uden at få
svar.
Spørgsmålene vedrører mest detaljer om det, som kører på Linux serveren,
dvs. IMAP delen og fx. Squirrelmail.
Ved et kig i oversigten over usenet dk grupper har jeg ikke umiddelbart
fundet et bedre valg.

Noget bud på et mere velegnet forum ?

Mvh
Lars P. Magnussen

Fra : Troels Arvin

Dato : 30-09-05 13:28

On Fri, 30 Sep 2005 14:19:41 +0200, Lars P. Magnussen wrote:
> Noget bud på et mere velegnet forum ?

Courier's mailing list plejer at give svar.

--
Greetings from Troels Arvin

Fra : Jacob Tranholm

Dato : 30-09-05 14:11

Lars P. Magnussen wrote:
> [...]
> dvs. IMAP delen og fx. Squirrelmail.
> Ved et kig i oversigten over usenet dk grupper har jeg ikke umiddelbart

For Courier IMAP:

Og for SquirrelMail:

Mvh. Jacob Tranholm
http://jtranholm.dk/