Bilkin w-lan
Fra : Niels

Dato : 19-09-05 14:48

Er der nogle der har fået et Belkin PCMCIA F5D6020 til at virke? Flere
Linux finder det, men det lyser ikke, og jeg får ikke liv i det...

Niels

Fra : Niels

Dato : 20-09-05 05:52

Takker :) Prøver at arbejde lidt med det, så lære jeg jo lidt
mere...

Niels

Fra : Niels

Dato : 21-09-05 18:34

Jeg er godt nok ved at gå ud af mit gode skind... SuSE finder det, men
det virker ikke. Mandrake kan hente Windows driveren, og der kommer lys
i, men jeg kan ikke komme på nettet... Men mit Compaq Wireless virker
fint, med det kan jo kun sidde i en bærbar ad gangen... Nogle i Århus
V. der kan hjælpe, så jeg kan lære det?

Niels

P.S., jeg formatere og installere mandrake igen...

Fra : Niels

Dato : 22-09-05 09:08

Det haster ikke mere. Efter en del arbejde, så er det stadig ikke
lykkes at få Linux til at køre flydende nok til at bruge RuneScape
(www.runescape.com). Det hakker som hvis det var en 600 MHz der blev
spillet på, og mange af de forskellige Linux har java problemmer.
Nogle har ikke java på, nogle er det temmelig forvirrende at
installere java, selv om man følger guiden, og start set alle (alle vi
har prøvet) stop pludselig op i spillet og er gået helt i stå
(fryser i spillet).

Jeg finder en maskine til at lege lidt med, men måske Linux har brug
for lidt mere tid...

Niels