MS Windows
briani 27239
MS Outlook opstart med Windows
Fra : Rasmus

Dato : 26-10-05 19:05

Hej

Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg får Microsoft Outlook til at
starte op automatisk når jeg åbner min computer/Windows (XP professional)?
Kan man evt. konfigurere sådan at den KUN starter op hvis der er
internetforbindelse?

mvh
Rasmus

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-10-05 19:33

Rasmus wrote:
> Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg får Microsoft
> Outlook til at starte op automatisk når jeg åbner min
> computer/Windows (XP professional)?

Opret en genvej til Outlook.exe i mappen Start i starmenuens
Programmer.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 27-10-05 01:47

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Opret en genvej til Outlook.exe i mappen Start i starmenuens Programmer.

Og så kan du samtidig installere TrayIt, der ligger Outlook (eller andet)
ned i systray. http://www.teamcti.com/trayit/trayit.htm

Mvh. Flemming Nielsen

Fra : Asle Bjerva

Dato : 27-10-05 08:30

"Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> skrev i melding

> Og så kan du samtidig installere TrayIt, der ligger Outlook (eller andet)
> ned i systray. http://www.teamcti.com/trayit/trayit.htm

Det kan Outlook 2003 selv, uten noe ekstraprogram.
--
Asle Bjerva, Oslo
E-post: asle.bjerva.at.oslo.online.no

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 27-10-05 16:13

"Asle Bjerva" <noen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> "Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> skrev i melding

> Det kan Outlook 2003 selv, uten noe ekstraprogram.

Ok, det vidste jeg ikke. Tak for info.

Mvh. Flemming Nielsen