MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Genveje i xp
Fra : Nielsen

Dato : 25-10-05 18:24

Hvor kan man ændre eller tilbage før Windows xp genvej (feks. Alt-F4) lukker et vindue ned osv....
med de andre genveje. Jeg har installeret software til mit logitec trådløse keyboard og den har overtaget
alle genvejs tasterne, går jeg så ind i programmet kan jeg ikke ændre genvejs tasterne til Windows normal.

På forhånd tak

Hilsen

Ole Lykke

Fra : Robert Eriksen

Dato : 26-10-05 12:21

Nielsen wrote:
> [...]
> alle genvejs tasterne, går jeg så ind i programmet kan jeg ikke ændre genvejs tasterne til Windows normal.

Er der ikke noget med at der på Logitech keyboards sidder en lille Fn
knap ude til venstre for F-tasterne?
Ved at klikke på den kan du så skifte mellem om F-tasterne skal have
Logitechs funktioner eller standard funktioner.

Fra : Nielsen

Dato : 26-10-05 18:00

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse news:435f66a2$0$38620$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> Ved at klikke på den kan du så skifte mellem om F-tasterne skal have Logitechs funktioner eller standard funktioner.

Jo lige præcis sad og lurede lidt på den og så var jeg rolig igen.

Men tak alligevel

Ole