MS Windows
briani 27239
Backup Outlook
Fra : Ukendt

Dato : 24-10-05 19:56

Hej NG. Er der nogle der ved om man kan, eller hvordan, man laver backup af
mails konti (ikke beskeder) og regler i MS Outlook. Venligst Bent.

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-05 20:04

"Bent" <dykkerbent(snabela)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG. Er der nogle der ved om man kan, eller hvordan, man laver backup
> af
> mails konti (ikke beskeder) og regler i MS Outlook. Venligst Bent.

Funktioner / Konti / Eksporter

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-05 16:33

Jeg har ingen "konti" faneblad kun en E-mail konto, men der er ingen
eksporter. Det er version 2003. ellers tak for forslaget.