MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Program til redigering af .wav-filer
Fra : -USH-

Dato : 22-10-05 21:17

Hej gruppe

Kender nogen et godt og gratis program til at redigere .wav-filer? Jeg vil
gerne kunne klippe sætte ind, samt ændre hastigheder. Evt gerne kunne
arbejde i flere layers ad gangen, som så til sidst kan smeltes sammen til en
ny .wav-fil. Kan i hjælpe?

--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : John

Dato : 22-10-05 21:30

"-USH-" skrev i en meddelelse

> [...]
> gerne kunne klippe sætte ind, samt ændre hastigheder. Evt gerne kunne
> arbejde i flere layers ad gangen, som så til sidst kan smeltes sammen til

Lidt at vælge imellem:
http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?st=sound+editing&search=Search&lc=1&action=s

Mvh John

Fra : Edmund

Dato : 23-10-05 05:10

-USH- wrote:
> [...]
> gerne kunne arbejde i flere layers ad gangen, som så til sidst kan
> smeltes sammen til en ny .wav-fil. Kan i hjælpe?

Audacity
http://audacity.sourceforge.net/

http://audacity.sourceforge.net/about/features

--
Mvh Edmund

Fra : -USH-

Dato : 25-10-05 10:16

Edmund skrev:

> Audacity
> http://audacity.sourceforge.net/
>
> http://audacity.sourceforge.net/about/features

Det fungerer, og kan hvad det skal. Takker.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-