MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
iTunes crasher Windows XP Pro.
Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 22-10-05 17:05

Hej Gruppe.

Jeg har oplevet, at iTunes6 crasher med en bsod, når jeg forsøger at
rippe en cd. Nogle gange går det godt, men for det meste når den at
rippe en 8 - 12 numre, hvorefter den smækker systemet ned.

For at komme problemet til livs, har jeg opdateret mine drivere, men lige
lidt hjælper det.

Fejlen er:
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Det er lidt forskelligt, hvilken fil det går udover, men der er et par
gengangere:
- cmuda.sys (on board sound)
- nv4_mini.sys (NVidia kortet)

Den veksler lidt mellem de to filer. Andre gange er det ikke nævnt nogle
filer.

Fejlen kommer kun når jeg vil rippe en cd, og kun når det er iTunes, der
skal gøre det. Windows Media Player og andre programmer ripper uden
problemer.

Er der nogle der kender noget til fænomenet?

Udover Windows XP Professional med SP2, har min PC følgende specs:
http://www.inter-data.dk/mycom/show.asp?nr=541

Venlig hilsen
Søren

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 22-10-05 18:03

Søren Jacob Lauritsen <devnull@nospam.sjl.dk> writes:

> Fejlen er:
> DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Lad Windows rapportere fejlen - så giver den dig en antydning af hvad
fejlen skyldes.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Fra : Henning Larsen

Dato : 22-10-05 18:22

"Søren Jacob Lauritsen" <devnull@nospam.sjl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle der kender noget til fænomenet?
>
> Udover Windows XP Professional med SP2, har min PC følgende specs:

Hvis du har en brænder, så prøv at lægge cd'en i brænderen og rip derfra.

Henning