MS Windows
briani 27239
genfinde slettede avi-filer
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 22-10-05 08:35

Jeg kom til at slette 20 GB hjemmevide avi-filer

Nogle forslag til hvordan jeg genfinder dem?

Jeg har prøvet en lang række programmer så som:
Undelete Now
Smart undlete (finder rent faktisk nogle af filerne)
Quadro Uneraser
O&O Unerase
File Rescue Plus
Recover My Files

Men ingen (bortset fra smart undelete) kan finde filerne.

Jeg bruger norton util. med unerase slået til (i win XP) og det er muligvis
det, der er problemet for Smart undelete kunne finde nogle af filerne - ikke
i den oprindelige videomappe, men i en skjult mappe f:\recykler\nprotect,
men ikke dem alle. Den nævnte mappe er en skjult systemmappe. Hvordan får
jeg fundet dem frem igen - har ikke gemt noget på disken siden.

Disken er NTFS formateret, hvis det betyder noget.

VH
jakob

Fra : kk

Dato : 22-10-05 10:11

"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg fundet dem frem igen - har ikke gemt noget på disken siden.
>
> Disken er NTFS formateret, hvis det betyder noget.

Hej,
Prøv at gå til: www.convar.com
der kan du finde et lille program (gratis) som hedder PCInspector Smart
Recovery.
Det kan finde AVI filer og genskabe dem.
Jeg har fundet billedfiler, selv på em memory stick som var slettet.

mvh
kk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-10-05 23:44

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Recovery.
> Det kan finde AVI filer og genskabe dem.
> Jeg har fundet billedfiler, selv på em memory stick som var slettet.

Hvis han skal bruge noget derfra, skal det være hovedprogrammet, som også er
gratis.
Smart recovery er kun til memory sticks og lignende, som du selv brugte det
til.
Men når de ligger i nprotect mappen kan de genskabes derfra af Norton. Det
er derfor, at de ligger der. Jeg kan ikke huske hvordan, men du skal vist
højreklikke på papirkurven og se hvilke muligheder du så har med den Norton
protected recycled.

Kurt

Fra : John

Dato : 23-10-05 00:08

"Jakob Aagaard Harder" skrev i en meddelelse

> Jeg kom til at slette 20 GB hjemmevide avi-filer

Stakkel..:(

> Nogle forslag til hvordan jeg genfinder dem?

Prøv at kigge her:
http://www.snapfiles.com/get/restoration.html

Flere:
http://www.snapfiles.com/Freeware/system/fwdatarecovery.html