MS Windows
briani 27239
Acrobat-reader
Fra : Bent

Dato : 17-10-05 21:18

Jeg har et problem med subj.: Når den starter æder den nasten al CPU-kraft,
vinduet viser sig ikke. Jeg har prøvet at afinstallere vha kontrolcenter,
eller hvad det hedder, men det hjælper ikke. Er der andet der skal slettes,
dll-filer e lign?
Bent

Fra : Jakob

Dato : 18-10-05 00:01

In article <4354052d$0$11674$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, bent2517
@yahoo.dk says...
> [...]
> eller hvad det hedder, men det hjælper ikke. Er der andet der skal slettes,

Aner ikke hvordan du får fjernet programmet men jeg kan kun anbefale dig
at bruge foxit free reader

http://www.foxitsoftware.com/download.htm

Det er på kun 1 mb, starter momentant og funger bare. Glem acrobat det
er for ømt.

--
Venlig hilsen

Jakob