MS Windows
briani 27239
Registrering af trailsoftware
Fra : Ukendt

Dato : 13-10-05 15:01

Når man har prøver trailsoftware og ikke vælger at købe det, men i stedet
for afinstallerer det, hvordan fjerne man så- og renser
registreringsdatabasen.

Mit konkrete problem er at jeg havde prøvet et specielt videoplug-in som jeg
ikke kunne bruge alligevel, men selv om jeg har afinstalleret det så laver
det ged i mit videoredigeringsprogram, da det bliver vil med at skrive at
prøveperioden er udløbet og jeg skal betale 400$ for at kunne køre med mit
videoredigeringsprogram.

Jeg kan selvfølge slette hele PC'en, men det er et mega arbejde og jeg ville
bare gerne slette alle information om det prøve plug-in som jeg har prøvet
og nu afinstalleret.
NB jeg kører win XP Pro med alle opdateringer og mit videoprogrtam er Adobe
Premiere, hvor jeg havde prøvet et 3. parts plugin

På forhånd tak

Flemming Løvenhardt

Fra : Ricko.

Dato : 13-10-05 15:32

"Flemming Løvenhardt" <f.lovenhardt.snabela.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:434e68b1$0$38691$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> NB jeg kører win XP Pro med alle opdateringer og mit videoprogrtam er
> Adobe Premiere, hvor jeg havde prøvet et 3. parts plugin

Gør som en jeg kender , hent aldrig en demo ned før du af en god ven har
fået serie nr eller et crack , når du så ikke vil have det alligevel kommer
de ting nemlig ikke og spørger dig igen om ikke du vil købe det, godt nok
pisse ulovligt , men når firmaer og andre laver den slags lort med ens pc
bare fordi man prøver deres ting er de efter min mening sku selv ude om at
folk finder en løsning , jeg vil selv aldrig installere et demo program uden
at have set det virke i ful version hos en jeg kender , efter min
personlige mening er det jo en form for spyware de lægger på din pc, så ikke
hos mig , men dette er ikke en opfordring til tyveri men kun et forslag til
hvad man kan gøre , for at ungå det lort.Og så er det kun op til den enkelte
at afgøre om man vil på den ene eller den anden siden af loven.

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 14-10-05 11:49

> [...]
> Når man har prøver trailsoftware og ikke vælger at købe det, men i stedet
> for afinstallerer det, hvordan fjerne man så- og renser

Hej Prøv CCleaner
Den har jeg gode erfaringer med
http://www.ccleaner.com
vh / BC