/ Forside / Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS Windows
#NavnPoint
Klaudi 76474
o.v.n. 67550
refi 58409
tedd 45557
Manse9933 45149
molokyle 40687
miritdk 38357
briani 27239
BjarneD 26414
10  pallebhan.. 24310
Program til TV tuner.
Fra : kk


Dato : 13-10-05 12:00

Hej NG,
Jeg har en PC med TV tuner. Det medfølgende program (Cyberlink) virker sådan
set efter hensigten, men er noget bøvlet til at skifte kanal med. Kender
nogen et bedre, evt. gratis, program, som er lidt nemmere at have med at
gøre?

mvh
kk



 
 
Klaus Jorgensen (13-10-2005)
Kommentar
Fra : Klaus Jorgensen


Dato : 13-10-05 19:06

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message
news:434e3e35$0$1749$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg har en PC med TV tuner. Det medfølgende program (Cyberlink)
> virker sådan set efter hensigten, men er noget bøvlet til at skifte
> kanal med. Kender nogen et bedre, evt. gratis, program, som er lidt
> nemmere at have med at gøre?
>

Jeg har købt Chris-TV til erstatning for det l... der fulgte med mit
Pinnacle-kort - og så har Pinnacle desuden en elendig support.
http://www.chris-tv.com/

Produktet har fri opdatering indenfor samme hovedversion, og så er der
en langt bedre support. Har man ideer til nye funktioner, eller
problemer med det gamle, kan man hurtigt få positiv respons fra
folkene bag produktet.


/klaus




Ukendt (13-10-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-10-05 20:18

Klaus Jorgensen wrote:
> og så har Pinnacle desuden en elendig support.
>
> /klaus

Kvaliteten af support vil altid være en varierende størrelse. Vi har
vel også forskellige forventninger/krav, ligesom teknikeren i den
anden ende kan være mere eller mindre dygtig og service-minded.

Klaus, du har utvivlsomt dårlige erfaringer, siden du skriver som du
gør. Men jeg synes ikke at din påstand skal ikke stå alene, hvis der
skal være en smule retfærdighed til.

Jeg købte i sin tid et Radio/TV-tuner kort til min PC. Det var af
mærket Pannacle. I begyndelsen havde jeg nogle underlige tekniske
problemer med det, men under hele forløbet havde jeg kontakt med
Pinnacles support afdeling i USA og jeg har sjældent oplevet en så
høflig betjening og så grundig hjælp som jeg fik fra support teknikeren
hos Pinnacle. Jeg arbejder selv som tekniker og har mere end 14 års
erfaring med det at yde teknisk service og support. Og her var der
bare INTET at udsætte på den support jeg fik. Pinnacle var helt
fremme i skoene, fulgte hele tiden op på mine problemer (også når
jeg ikke selv gav lyd fra mig) og de "gav ikke slip" på mig før jeg
tydeligt havde sagt, at nu var mit problem blevet løst og jeg var tilfreds.
Se DET er service, når den er bedst!

-E.G.



Klaus Jorgensen (13-10-2005)
Kommentar
Fra : Klaus Jorgensen


Dato : 13-10-05 21:34

"El Guapo" <hold_udSNABELAyahoo.dk> wrote in message
news:434eb2e8$0$90367$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> Klaus, du har utvivlsomt dårlige erfaringer, siden du skriver som du
> gør. Men jeg synes ikke at din påstand skal ikke stå alene, hvis der
> skal være en smule retfærdighed til.

Fair nok.

> Jeg købte i sin tid et Radio/TV-tuner kort til min PC. Det var af
> mærket Pannacle. I begyndelsen havde jeg nogle underlige tekniske
> problemer med det, men under hele forløbet havde jeg kontakt med
> Pinnacles support afdeling i USA og jeg har sjældent oplevet en så
> høflig betjening og så grundig hjælp som jeg fik fra support
> teknikeren
> hos Pinnacle. Jeg arbejder selv som tekniker og har mere end 14 års
> erfaring med det at yde teknisk service og support. Og her var der
> bare INTET at udsætte på den support jeg fik. Pinnacle var helt
> fremme i skoene, fulgte hele tiden op på mine problemer (også når
> jeg ikke selv gav lyd fra mig) og de "gav ikke slip" på mig før jeg
> tydeligt havde sagt, at nu var mit problem blevet løst og jeg var
> tilfreds.
> Se DET er service, når den er bedst!

Enig - ganske enkelt.

Min oplevelse kørte over en måned, og der skulle rykkes for svar hver
gang "de lige ville vende tilbage". Efter et halvt år rendte jeg ind i
et problem med scheduleren, og da var historien den samme: "vi vender
tilbage", og der skete aldrig noget. Hrmmffff....

Egentlig utroligt nok, for som tekniker/supporter er glade kunder det
der giver et pift i dagligdagen (især når der kommer en smiley i et
brev fra kunden - så bliver man sgu rørt....), men med Pinnacle havde
jeg altså opgivet.

/klaus




Kaj Hansen (15-10-2005)
Kommentar
Fra : Kaj Hansen


Dato : 15-10-05 18:44


"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
news:434e3e35$0$1749$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej NG,
> Jeg har en PC med TV tuner. Det medfølgende program (Cyberlink) virker
> sådan set efter hensigten, men er noget bøvlet til at skifte kanal med.
> Kender nogen et bedre, evt. gratis, program, som er lidt nemmere at have
> med at gøre?
DScaler318
http://www.dscaler.org
Freeware under GNU

kah



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408868
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste