MS Windows
briani 27239
Skulle jeg have købt 64 bit xp istedet ??
Fra : Jakob

Dato : 13-10-05 00:46

Har lige købt en oem win xp til noget familie der har en amd 64 bit 3200
maskine og så slog det mig her efterfølgende om jeg skulle have haft fat
i en 64 bit version af xp istedet ??

Kan dog ikke finde den på dansk kan det passe ??

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : BorreBoy

Dato : 13-10-05 05:12

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> Har lige købt en oem win xp til noget familie der har en amd 64 bit 3200
> maskine og så slog det mig her efterfølgende om jeg skulle have haft fat
> i en 64 bit version af xp istedet ??

Hvis du kan finde drivere til dit hardware, vil det være fint med 64 bit.

> Kan dog ikke finde den på dansk kan det passe ??

Ja.

Fra : Jakob

Dato : 13-10-05 11:44

In article <dikmpu$2o5f$1@newsbin.cybercity.dk>, borre@xxxlucasfilm.dk
says...

> Ja.

OK så er det ligegyldigt det skal være DK version, tak for hjælpen :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : L.E.P.

Dato : 13-10-05 07:09

Thu, 13 Oct 2005 01:45:33 +0200, skrev Jakob <no@mail.com> :

> [...]
>i en 64 bit version af xp istedet ??
>
>Kan dog ikke finde den på dansk kan det passe ??

Det er ikke nødvendigt. Her hos mig virker den almindelige version
uden problemer.

Hilsen Lars

Fra : Jakob

Dato : 13-10-05 11:43

In article <hdurk1h2runrjhgbd871m21non4484p31m@4ax.com>,
nyheder@SLETplakaten.dk says...

> Det er ikke nødvendigt. Her hos mig virker den almindelige version
> uden problemer.

JO jo men det jeg er ude efter er om der er en ydelsesmæssig stor fordel
?

--
Venlig hilsen

Jakob