MS Windows
briani 27239
Servicepack's og sikkerheds opdateringer
Fra : Mythos

Dato : 12-10-05 21:37

Hej i gruppen

En af vennerne er ikke på nettet, endnu, men er det inden længe. Han vil
gerne have den store tur med opdateringer til sin XP Pro. Kan jeg finde dem
på min maskine, som også kører med XP Pro og så tage dem med til ham ? Hvis
man kan, hvor finder jeg så disse filer ?

Mythos

Fra : Viktor Andersen

Dato : 12-10-05 21:51

Ellers kan du finde dem her og downloade dem og evt. brænde dem ned på en
skive:

http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Hilsen
Viktor

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 13-10-05 10:45

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> wrote in message
> Ellers kan du finde dem her og downloade dem og evt. brænde dem ned på en
> skive:
>
> http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Ville nok anbefale at hente dem direkte fra MS ved godt at ovenstående ikke
nødvendigvis er en særligt tvivlsom side, men anbefaler altid at hente
direkte fra kilden istedet, MS's hjemmeside er nok lidt bedre opdateret
under alle omstændigheder..

Fra : Ricko.

Dato : 13-10-05 16:05

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke nødvendigvis er en særligt tvivlsom side, men anbefaler altid at
> hente direkte fra kilden istedet, MS's hjemmeside er nok lidt bedre

Men det tager også en helvedes tid at hente dem fra microsoft i forhold til
det forslåene

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-10-05 17:31

Ricko. skrev:

> Men det tager også en helvedes tid at hente dem fra microsoft i
> forhold til det forslåene

Sært. Jeg henter i 9 ud af 10 tilfælde med fuld skrue (2 Mbit) fra MS.
Da jeg havde 4 Mbit i download, var MS en af de få sider, hvor det var
muligt at hente med fuld skrue. I øvrigt så kan man kun hente service
packs fra http://intern.sdu.dk. Ikke sikkerhedsopdateringer.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-10-05 22:29

<http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=8973>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 14-10-05 07:41

> [...]
Hvis
> man kan, hvor finder jeg så disse filer ?

Hej
Hvis din maskine er fuldt opdateret kan du se alle KBxxxxxx i den første
mappe under Windows $
Dem kan du hente på
http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=da
bare søg på hvert enkelt KBxxxxxx nummer
vh~Bjarne