MS Windows
briani 27239
SATA RAID: Windows XP installation, hvilke~
Fra : Lars Hansen

Dato : 12-10-05 04:21

Hej

Jeg har prøvet at slipstreame min win xp cd uden held....får bare blå skærm
og intet virker uanset hvilken "guide" jeg følger. Har googlet mig sindsyg
de sidste 18 timer og nu gider jeg ik mere....så jeg har tænkt mig at købe
et USB floppy drev som jeg ka plugge i min bærbare og så loade
driver-filerne til mit SATA RAID system ned på en gammeldaws diskette.

Spørgsmålet er bare: _Hvilke_ USB floppy drev virker til det formål?

Jeg har læst at NEC er udelukket.....

Tak på forhånd..

Fra : Ole C

Dato : 13-10-05 10:46

Lars Hansen skrev blandt andet:

> Spørgsmålet er bare: _Hvilke_ USB floppy drev virker til det formål?
> Jeg har læst at NEC er udelukket.....

Hvorfor mon?
Fabrikatet burde jo være underordnet så længe Bios'en kan se
USB-floppydrevet.
Jeg har et ganske billigt Samsung USB-floppydrev - under to hundrede
kroner - der fungerer glimrende. Men jeg har godt nok ikke prøvet det i
forbindelse med SATA-RAID.

Mht. dine problemer med slipstreaming. Har du prøvet Autostreamer? - her:
http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=223562
Med den går det som en leg.

--
vh