MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
probs med film....
Fra : Thomas Kleis

Dato : 11-10-05 21:14

Hej NG

Jeg har tidligere skrevet (indlæg 08-10-2005) om at min computer går helt i
knæ, når der skal afspilles videofiler. Jeg troede det var MediaPlayer, men
heller ikke Winamp kan håndtere en film. Processoren kører med 99% uden at
der sker noget. Hvad er det den ikke magter???

Mvh Thomas

Fra : Fjollefrans

Dato : 11-10-05 22:07

> [...]
> men heller ikke Winamp kan håndtere en film. Processoren kører med 99%
> uden at der sker noget. Hvad er det den ikke magter???

hvilken procces bruger 99% (kig i task manageren)

Fra : Thomas Kleis

Dato : 13-10-05 19:13

"Fjollefrans" <eksisterernokikkevel@hotmail.com> wrote in message

> hvilken procces bruger 99% (kig i task manageren)
Media player