MS Windows
briani 27239
Computer går kold over MP10
Fra : Thomas Kleis

Dato : 08-10-05 16:10

Hej NG.

Min computer går nærmest i sort når jeg prøver at starte mediaplayer v.10
(MP). Processoren kører med 99% udelukkende til MP og det er derfor lidt
svært at komme i kontakt med maskinen. Det kan efter meget tålmodighed lade
sig gøre, og man kan derefter afslutte MP.
Hvorfor går computeren helt i knæ over MediaPlayer? Jeg har prøvet at
installere det på ny, men uden forbedring.

Mvh Thomas

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 08-10-05 17:02

"Thomas Kleis" <thomaskleisREM@VEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvorfor går computeren helt i knæ over MediaPlayer? Jeg har prøvet at
> installere det på ny, men uden forbedring.

Hejsa Thomas
Jeg havde samme problem på et tidspunkt, det viste sig at det var min
keyboard driver
der var skyld i problemet (tror jeg) for da afinstalleret driver holdt
problemet med MP-10
op.
Om det er et tilfælde ved jeg ikke...
MVH
Hans Otto Nielsen

Fra : John T.

Dato : 09-10-05 06:59

> [...]
> Hvorfor går computeren helt i knæ over MediaPlayer? Jeg har prøvet at
> installere det på ny, men uden forbedring.

Jeg havde samme problem med MP 10, så jeg afinstall. og install.
MP 9 igen, og så kører det bare igen !
Hilsen John

Fra : Thomas Kleis

Dato : 10-10-05 08:46

Det virker desværre ikke, så jeg må prøve andre ting. Ellers tak for
hjælpen.
(ej heller det andet råd med keyboarddriveren)

Mvh Thomas