MS Windows
briani 27239
Windows venter inden nedlukning
Fra : Tallihoo

Dato : 07-10-05 07:31

Hej derude.

Har lige geninstalleret Windows Xp Pro og alt kører bare perfekt.
Der er blot ét problem:
Når jeg vil genstarte eller lukke maskinen ned, tænker Windows et par
minutter på om det nu kan betale sig.
Der sker bare intet i et par minutter, før den så lukker ned.
Hvad kan der være galt ?
Der er ingen synlige tegn på at den beskæftiger sig med noget.

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-05 20:37

Tallihoo" <"tallihoo(tagvæk) wrote:
> [...]
> Hvad kan der være galt ?
> Der er ingen synlige tegn på at den beskæftiger sig med noget.

Prøv evt. om der kunne være noget at komme efter her:

http://aumha.org/win5/a/shtdwnxp.htm

Om det er noget værd, ved jeg ikke, men jeg kan bare ikke stå for
det fine citat som de bringer øverst på siden:

"With its rock-solid foundation and ground-breaking new features,
Windows XP Professional won't quit working, even when your
workday is done." - Microsoft.

I mine øre lyder det som om Microsoft erkender, at XP har store
problemer med at lukke ned. LOL!

-E.G.