MS Windows
briani 27239
Advarsel og fejl i logbog
Fra : Leif

Dato : 06-10-05 10:14

Hvordan slipper jeg af med nedenstående fejl og advarsel. Hjælp og support
er ikke til megen gavn.

Win Xp Home, SP2 + alle opdateringer, Negativ virusscanning med to
forskellige onlinescannere.

mvh. leif

Hændelsestype: Fejl
Hændelseskilde: EventSystem
Hændelseskategori: (50)
Hændelses-id: 4609
Dato: 06-10-2005
Klokkeslæt: 09:04:00
Bruger: Ikke tilgængelig
Computer: LEIFP
Beskrivelse:
COM+-hændelsessystemet har fundet en ugyldig returkode under intern
behandling. HRESULT var C0000005 fra linje 44 af
d:\qxp_slp\com\com1x\src\events\tier1\eventsystemobj.cpp. Kontakt
Microsoft
Produktsupport for at rapportere fejlen.

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på

Hændelsestype: Advarsel
Hændelseskilde: MsiInstaller
Hændelseskategori: Ingen
Hændelses-id: 1015
Dato: 06-10-2005
Klokkeslæt: 09:03:37
Bruger: LEIFP\Leif
Computer: LEIFP
Beskrivelse:
Der kunne ikke oprettes forbindelse til serveren. Fejl: 0x800401F0

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på

Hændelsestype: Fejl
Hændelseskilde: Service Control Manager
Hændelseskategori: Ingen
Hændelses-id: 7023
Dato: 06-10-2005
Klokkeslæt: 09:04:06
Bruger: Ikke tilgængelig
Computer: LEIFP
Beskrivelse:
Tjenesten HID Input Service blev afbrudt med følgende fejl:
Den angivne fil blev ikke fundet.

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på

Fra : hcma

Dato : 06-10-05 11:27

"Leif" <leif_p@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er ikke til megen gavn.
>
> Win Xp Home, SP2 + alle opdateringer, Negativ virusscanning med to

har du prøvet en sfc-scanning: http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no22

vh
hcma

Fra : Leif

Dato : 06-10-05 22:14

"hcma" <hcma@hcma.dk> skrev i en meddelelse

> har du prøvet en sfc-scanning: http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no22
>
> vh
> hcma

Tak, det vil jeg da prøve.
Det anbefales at kopiere mappen i386 på winCD'en til drev c:, afinstallere
SP2, rette stien i registreringsdatabasen, køre sfc og genindstallere SP2.
Kan jeg undgå at afinstallere SP2 hvis jeg i stedet for kopierer mappen
i386
fra SP2-installationsCD'en og bruger den til reperationen eller er der
filer
på winCD'en der ikke er med på SP2cd'en?

mvh. leif