MS Windows
briani 27239
Kopiere en brugerprofil i XPpro ?
Fra : usenettroll@mail-onl~

Dato : 05-10-05 00:52

Hej
Har installeret XPPro og konfigureret første bruger helt ud i krogene.
Kan jeg anvende denne konfiguration til de øvrige brugere og hvordan ?
ntuser.dat forhindrer jo kopiering, men vil det fungere hvis
brugermapperne kopieres ad bagvejen ved at botte på et andet system ?

Eller hvordan gør man ?

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-05 07:49

<usenettroll@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
[...]

log på som administrator
først sæt mappevisning til at vise skjultefiler/mapper
Højreklik denne computer
vælg egenskaber-avanceret-brugerindstillinger
marker den profil du har sat op
kopier den til default user
som du finder i C:\document and settings
så vil alle nye få de indstillinger fremover

mvh
Preben