MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
windows vista
Fra : Claus

Dato : 03-10-05 14:38

Nogen der ved hvornår den udkommer på dansk ??

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-10-05 14:45

Claus skrev:

> Nogen der ved hvornår den udkommer på dansk ??

Den skal vel lige have lov til at komme på engelsk først, og det
er den planlagt til at gøre i sidste kvartal af 2006.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Snuden

Dato : 03-10-05 16:10

On Mon, 03 Oct 2005 15:45:21 +0200, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Den skal vel lige have lov til at komme på engelsk først, og det
>er den planlagt til at gøre i sidste kvartal af 2006.

15. november 2006 for at være helt nøjagtig - og så går der typisk 1-3
måneder derefter før vi ser en dansk version.

Men lad os nu se.. Longhorn (jeg kan ikke få mig selv til at kalde den
Vista) er efterhånden blevet udskudt mange gange - og Microsoft har et
problem med navne-valget. Fx. er Vista Systems ikke specielt glade for
navnesammenfaldet.
--
Snuden

Fra : Rudi Stegen

Dato : 03-10-05 18:44

Hej Snuden, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Men lad os nu se.. Longhorn (jeg kan ikke få mig selv til at kalde
> den Vista)

Bingo! Så er vi mindst to

> er efterhånden blevet udskudt mange gange

Og medmindre man elsker problemer, er det jo også SP1-versionens
udgivelse, der overhovedet kan have interesse.

> - og Microsoft har et problem med navne-valget. Fx. er Vista
> Systems ikke specielt glade for navnesammenfaldet.

Udover utvivlsomt mange øgenavne ligger lidt for oplagt lige for (hasta
la vista etc.)

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Snuden

Dato : 05-10-05 17:13

On Mon, 03 Oct 2005 19:44:23 +0200, Rudi Stegen <newsnospam@stegen.dk>
wrote:

>Bingo! Så er vi mindst to

>Og medmindre man elsker problemer, er det jo også SP1-versionens
>udgivelse, der overhovedet kan have interesse.

Nåh det ved jeg nu ikke.. Bortset lige fra et problem med Norton
Internet Security, har jeg aldrig haft synderligt besvær med XP
eller 2000, hverken før eller efter SP1. Det viste sig i øvrigt at
være en bug i NIS, ikke i Windows.
--
Snuden

Fra : Laziter [9440]

Dato : 03-10-05 20:00

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men lad os nu se.. Longhorn (jeg kan ikke få mig selv til at kalde den
> Vista)

Den er jeg med på.
Longhorn lyder da iøvrigt også en del "sejere" end Vista, ikke at man har
noget at bruge navnet til som sådan, men som salgsnavn tror jeg på at
Longhorn ville stå bedre.

Lad os nu se om det er værd at vente på, jeg har efterhånden læst en del
artikler omkring den nye version.
Den skulle stille helt urimelige krav til PC'erne, bl.a. grafikkort med min.
256 MB RAM, skærme der kan klare Windows anti-pirat styring af film osv.,
men igen..
Tvivlen skal jo komme alle til gode, og måske bliver kravene slet ikke så
slemme..

Mvh
Benjamin

Fra : Fjollefrans

Dato : 03-10-05 21:01

> [...]
> men igen..
> Tvivlen skal jo komme alle til gode, og måske bliver kravene slet ikke så

i 2006 virker kravene nok ikke så slemme, og det er også kun hvis man vil
ha' den nye brugergrænseflade at systemkravene er høje. kan man leve med en
2D brugergrænseflade vil kravene være mindre.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-10-05 20:17

Snuden skrev:

> [...]
> Microsoft har et problem med navne-valget. Fx. er Vista Systems
> ikke specielt glade for navnesammenfaldet.

Jeg tvivler nu også på, at den kommer til tiden og med det navn.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Åge

Dato : 03-10-05 14:51

"Claus" <claus@nespej.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvornår den udkommer på dansk ??

Microsoft.

Fra : kenzo

Dato : 03-10-05 17:28

> Microsoft.

LOL

Fra : Bill Gates

Dato : 03-10-05 17:49

"Åge" <Klogesen@åge.dk> skrev i en meddelelse

> Microsoft.

Dont ask me, - Nobody tells me anything !

Bill