MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Er mit system låst
Fra : Anders Pedersen

Dato : 03-10-05 09:18

Jeg har efter at have reinstaleret min winxp pro efetr at heve
instalereret en anden xp installation på en anden partition

Den har i installationen meldt at den ikke kan kopirer to filer

Nu er den blevet langsom til at starte op.
Samtidlig har jeg fundet ud af at jeg ikke kan instalere nogen større
opdateringer

Der er ingen service pack instaleret nu. før var der sp2

Når jeg forsøger at instalere sp2 kommer der en fejl meddelse med
adgang nægtet samme fejlmeddelse kommer der ved sp1
Kan heller ikke indtalere directx 9.0c med en fejlmmeddelse directx did
eller dld og kommer ikke videre
Mit gæt er at nogen filer er blevet låst så jeg ikke kan opdatere
windows.

Nogen der ved hvor fejlen ligger så jeg kan få instaleret sp2 igen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 03-10-05 19:47

Anders Pedersen wrote:
> [...]
> Den har i installationen meldt at den ikke kan kopirer to filer
>
> Nogen der ved hvor fejlen ligger så jeg kan få instaleret sp2

Prøv systemgendannelse eller brug kommandoen 'sfc /scannow' i
Start -> Kør, muligvis kan 'chkdsk /r' i dos reparation (boot på
XP CDen og vælg Reparér _første_ gang) også udlede mirakler.
Alternativt; installér forfra!

--
Mvh.
Mikael Nørrelund