MS Windows
briani 27239
lsass.exe ugyldigt format på sluttidspunkt~
Fra : Erik Vestergaard

Dato : 02-10-05 21:36

Min PC er beyndt at starte op med den menu hvor man kan vælge fejlsikker
tilstand, start windows normalt osv.
Når jeg endelig får den startet med en kombination af fejlsikker tilstand og
normalstart starter den med en fejldialog, der siger noget med

lsass.exe "ugyldigt format på sluttidspunktet".

Når man så trykker ok, hvilket er den eneste valgmulighed, restarter den
bare. Der er ikke nogenb virus iflg Symantec antivirus med definitionsfiler
fra 21/9, og adaware melder intet alvorligt.

Eneste redning er at starte i fejlsikker tilstand og køre systemgendannelse
til et tidligere tidspunkt, hvor det virkede.

Hjææææælp, hvis du kan, please.

Mvh Erik

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-10-05 23:11

"Erik Vestergaard" <ervest@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Eneste redning er at starte i fejlsikker tilstand og køre
> systemgendannelse til et tidligere tidspunkt, hvor det virkede.

Du kan åbenbart ikke bruge et tidligere gendannelsespunkt?
Så må du nok have fat i din installationscd og boote på den, så du kan lave
en reparation.
Når den booter på cd skal du sige nej første gang du får mulighed for at
reparere, da du så ender i en konsol, som ikke er meget bevendt her.
Fortsæt installationen indtil den på et tidspunkt fortæller dig, at den har
fundet en tidligere windows installation, hvor du så får mulighed for at
installere en ny windows eller at reparere den eksisterende. Vælg
sidstnævnte. Den bibeholder så stort set alt. Det kan gå ud over et par
enkelte drivere, bl.a. skal grafikdriveren geninstalleres, men ellers
fungerer alt perfekt, og den ødelægger ikke nogen data/programmer m.m.

Kurt

Fra : L.E.P.

Dato : 03-10-05 06:26

Sun, 2 Oct 2005 22:35:57 +0200, skrev "Erik Vestergaard"
<ervest@mail.dk> :

> [...]
>
>Eneste redning er at starte i fejlsikker tilstand og køre systemgendannelse
>til et tidligere tidspunkt, hvor det virkede.

Hej Erik

Prøv at læse her - du skal ned til Lsass.exe

http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist_l.htm

Og her skal du ned til isass.exe

http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist_i.htm

Håber det kan hjælpe dig lidt på vej.