MS Windows
briani 27239
Afinstall./geninstall. af WMP10 eller tidl~
Fra : spladi

Dato : 26-09-05 12:55

Jeg kan pludselig ikke længere afspille wmv-filer (eller nogen andre
filer for den sags skyld) i min Media Player! Faktisk kan jeg slet ikke
starte min Media Player op mere!?!

Når jeg prøver at afspille en wmv-fil ved at dobbeltklikke på den,
eller prøver at starte Media Player op, får jeg en meddelelse om, at
"Der opstod en intern programfejl!"

Hvad pokker sker der?

Jeg har prøvet at afinstallere Windows Media Player via tilføj/fjern
programmer (ved dog ikke om det er lykkedes?!). Der stod nemlig i
oversigten, at programmet fyldte 0,0 MB (inden afinstallation!),
ligesom en del af de andre Windows programmer i øvrigt.

Ved geninstallation af Media Player får jeg en besked om, at en nyere
version af programmet allerede er installeret. Jeg har forsøgt både
WMP9 og WMP10 - med samme resultat!

Og midt i denne proces forsvandt så pludselig min Internet Explorer!?!
Hvor blev den af? (Bruger dog primært Firefox alligevel, men den kan
man tilsyneladende ikke få adgang til Windows Update med - slyngler!)

Er der nogen derude, der kan hjælpe med en løsning?

- Allan

PS: Kører WinXP Home SP2

Fra : Ole C

Dato : 26-09-05 13:14

spladi skrev blandt andet:

> [...]

> Hvor blev den af? (Bruger dog primært Firefox alligevel, men den kan
> man tilsyneladende ikke få adgang til Windows Update med - slyngler!)

Jeg tror at jeg i dit sted ville foretage en reparations-geninstallation af
Windows. Det lyder som om den er stærkt fejlbehæftet.

--
vh
Ole C

Fra : spladi

Dato : 26-09-05 19:02

Hmm, nu har jeg prøvet at geninstallere både IE og WMP. IE fungerer
fint nu, men WMP gør stadig vrøvl - "Der opstod en intern
programfejl!"

Er der nogen, der kan gennemskue problemet og kender en løsning?

- Allan