MS Windows
briani 27239
Overføre mail og adresser til ny installat~
Fra : Ukendt

Dato : 24-09-05 12:59

Hej i gruppen.

Jeg har et hukommelsesproblem

Burde ku' huske det, men det er smuttet. Nå, problemet er, at jeg er i gang
med opgradering til kraftigere hardware og tilhørende ny-installering af
Win2K, og i den forbindelse ville jeg godt ha' overført alle mine e-mails og
adresseliste i Outlook express, samt alle foretrukne fra IE til den nye
installation.

Anyone please.

mvh
Ebbe

Fra : Niels C. Grønlund \(~

Dato : 24-09-05 14:37

"Ebbe [7000]" skrev i en meddelelse
> [...]
> og
> adresseliste i Outlook express, samt alle foretrukne fra IE til den nye

Hej Ebbe

C:\Documents and Settings\[Dine logon initialer]\Lokale
indstillinger\Application
Data\Identities\{97E10600-0231-4BDD-B7E8-046C75EC479A}\Microsoft\Outlook
Express

Her ligger alle dine mails mv.

Dine foretrukne gemmer sig her:

C:\Documents and Settings\[Dine logon initialer]\Foretrukne

Du kopierer bare det hele over. Husk og konfigurer din Outlook express
først.

Mvh.
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-05 15:18

"Niels C. Grønlund (2500 Valby)" <nielsgronlund@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:43355675$0$1844$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
>
> C:\Documents and Settings\[Dine logon initialer]\Foretrukne
>
> Du kopierer bare det hele over. Husk og konfigurer din Outlook express

Jeg takker ærbødigst, printer ud, og river tarmene ud af putteren

mvh
Ebbe

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 24-09-05 21:29

> [...]
>
> C:\Documents and Settings\[Dine logon initialer]\Foretrukne
>
> Du kopierer bare det hele over. Husk og konfigurer din Outlook express

Du glemte adressebogen, men det er jo nok for sent nu. C:\Documents and
Settings\BRUGER\Application Data\Microsoft\Address Book

Mvh. Flemming Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-05 22:23

"Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> skrev i en meddelelse

> Du glemte adressebogen, men det er jo nok for sent nu. C:\Documents and
> Settings\BRUGER\Application Data\Microsoft\Address Book
>
> Mvh. Flemming Nielsen

Nej, det er skam ikke for sent selvom operationen lykkedes. Al information
ligger på den "gamle" HD, så jeg plukker derfra .

Takker mange gange.

mvh
Ebbe

Fra : Henning