Optisk mus
Fra : Mikael C Klausen

Dato : 08-06-01 16:41

Hej NG

Har lige købt mig en Logitech IFeel optisk mus (med hale). Jeg har
desværre store problemer med at få den til at køre stabilt. Cursoren
ryster tiden (og musen også : ) ). Jeg går ud fra det at mit underlag
der er problemet (et skrivebord af bøg). Jeg har prøvet en musemåtte,
hvilket hjælper lidt.

Mit spørgsmål: Hvad bruger I andre med optiske mus som underlag?

MVH Mikael

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 08-06-01 16:51

In article <9fqrji$27u$1@news.inet.tele.dk>, Mikael C Klausen wrote:
> [...]
> hvilket hjælper lidt.
>
> Mit spørgsmål: Hvad bruger I andre med optiske mus som underlag?
Jeg bruger en Microsoft Intellimouse på et mørktlakeret træbord (jeg tror det
er eg, men jeg ved det ikke), og har aldrig haft nogle problemer med det...

Mvh. Jonas

--
Have you saved your rainforest today?
- http://www.therainforestsite.com

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 08-06-01 17:19

Jeg bruger min Dexxa Optical mit direkte på mit computerbord som er
standartræ med riller i....Musen kører perfekt på det...

--
/Snoop
Flower me @ 17613978

Fra : Thostrup

Dato : 08-06-01 19:10

Jeg har også oplevet at min logitech iFeel var ustabil, men jeg skrottede
den for min gamle Logitech pilot+

Fra : Mikael C Klausen

Dato : 08-06-01 23:27

"Thostrup" <Thostrup@MailMe.dk> skrev i en meddelelse news:9fr4du$jq8$1@sunsite.dk...
> Jeg har også oplevet at min logitech iFeel var ustabil, men jeg skrottede
> den for min gamle Logitech pilot+

Jeg tror også det bliver løsningen for mig. En gammel
Mouseman med kugle og hale. Den skulle rengøres,
men den virkede sku'.

MVH Mikael

Fra : Basta

Dato : 08-06-01 23:41

Jeg bruger Politiken fra 10 april, det virker.
Jeg har et bord af fyr, der skøjter muse makøren rundt.

Nikolas

Mikael C Klausen <mcklausenNOSPAM@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9frjd5$rkm$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Mikael C Klausen

Dato : 10-06-01 22:41

Hej

Vil lige sige tak for de mange forslag. Jeg tror jeg prøver at købe
et ensfarvet underlag her i næste uge, så må vi se hvordan det
går.

MVH Mikael

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 09-06-01 16:41

> Hej NG
>
> Har lige købt mig en Logitech IFeel optisk mus (med hale). Jeg har
> desværre store problemer med at få den til at køre stabilt. Cursoren
> ryster tiden (og musen også : ) ).

Jeg bruger en sort musemåtte, og der kører samme mus perfekt. Har dog haft
problemer med at få rystefunktionen til at virke, hvilket åbenbart skyldtes
jeg installerede den medfølgende software oveni en anden (nyere) udgave af
logitechs software - måske problemet kan være det. Synes absolut ikke du
skal skrotte musen.

Mvh

Peter

--
Driller computeren - klik ind på www.eaid.dk for råd, hjælp og vejledning
Nyt hardware - tjek www.eaid.dk/epinion

Fra : Devast8or

Dato : 09-06-01 17:59

Jeg bruger et hvidt stykke skriveunderlag (du ved, sådan et man køber hos en
boghandler og lægger på sit skrivebord), og det virker helt udmærket. Musen
er en Logitech Cordless Optical.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Barto

Dato : 10-06-01 16:46

fOn Fri, 8 Jun 2001 17:41:14 +0200, "Mikael C Klausen"
> [...]

>hvilket hjælper lidt.
>
>Mit spørgsmål: Hvad bruger I andre med optiske mus som underlag?

Hej

Jeg har en Logitech MouseMan optical og ganske normal musemåtte..

Jeg har også store problemer med at den laver underlige bevægelser,
især når man bevæger musen meget hurtigt køre den den modsatte vej!!!

Hvis der er nogle der har en løsning må I meget gerne maile mig

MVH Jakob

barto@barto.dk
ICQnr: 89031152