MS Windows
briani 27239
XPpro acceptere usignerede install?
Fra : Olsen

Dato : 19-09-05 09:22

Har problemer med at installere Flashplayer på min XPpro.

Tror ikke at XP vil acceptere usignerede drivere.

Hvordan rettes det?

\Olsen

Fra : Nederbasse

Dato : 19-09-05 13:33

"Olsen" <snyd@c.dk> skrev i en meddelelse
> Har problemer med at installere Flashplayer på min XPpro.
>
> Tror ikke at XP vil acceptere usignerede drivere.
>
> Hvordan rettes det?
>
> \Olsen

Flashplayer er ikke en driver men et plug-in til IE
Hvis installationen stoppes af din pop-up stopper i IE 6 skal du klikke på
den gule boks under adressefeltet og vælg tillad fil eller hvad der nu står

Lars N

Fra : Olsen

Dato : 19-09-05 19:57

Nederbasse wrote:
> Hvis installationen stoppes af din pop-up stopper i IE 6 skal du klikke på
> den gule boks under adressefeltet og vælg tillad fil eller hvad der nu
> står

Selv uden pop-upstopper dukker den linie nemlig ikke op.

\Olsen

Fra : Nederbasse

Dato : 19-09-05 22:36

> Selv uden pop-upstopper dukker den linie nemlig ikke op.
>
> \Olsen

Nej det gør den ikke for det er pop-up blokkeren der laver den linie for at
fortælle dig at der er en fil der via nettet vil installeres på din pc
Prøv dette link:
http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 19-09-05 20:05

"Olsen" <snyd@c.dk> wrote in message
> Har problemer med at installere Flashplayer på min XPpro.

Jeg mener at man skal have administratorrettigheder i Windows for at
kunne installere den.
Om rettigheder i IE også er kritisk er jeg ikke klar over, men prøv at
sætte dem alle til standard i menuen
Funktioner-Internetindstillinger-Sikkerhed.

/klaus